| Leuke uitspraken |
| Gepost
door : Kimberly Schoep
Op: 15/02/2006 16:46 |
| Hier kun je leuke uitspraken plaatsen die in 'De Lama's' voorbij kwamen! |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3] |
| |
| Gepost door:
Kimberly Schoep Op: 23/02/2006 18:48 |
|
Volgende keer zal ik wel weer normale zinnen maken
|
|
| Gepost door:
Wendy(Triny) Op: 27/02/2006 02:57 |
||
euh goeie vraag ik zou het ook niet zo meer weten... nog meer: volgens mij is die fles eeeuuuh.. wel leeg die was op toen ie viel ja... die was op toen ie viel.. uitzonderlijie woede JIJ.. HEBT.. aan de rozijnen met de rum gezeten! en wat dan nog, wat dan nog, wat dan nog? kijk hier heb je 7 weken opgeblazen! *stamp stamp* en dat.. vind ik.. niet leuk! |
||
| Gepost door:
Kimberly Schoep Op: 27/02/2006 11:14 |
|
Ik ben er al 8er gekomen... Heb hem al gezien. Gelukkig Ik heb er ook weer een paar (vind je ook terug op de site) De vragenronde Tijl: Ben ik hier voor Lingo? -buzzer- Ruben N: Zulke kwaliteitsspelletjes bent u toch niet van ons gewend? Tijl: Zulke vragen ook niet. -buzzer- Martijn: Heeft u er zin in? Ruben N: Waarin? -buzzer- Tijl: Ga je nog antwoord geven? Ruben N: Waarop? -buzzer- Tijl: Godverdikkeme! Hij moet ophouden hiermee! ------------------------- Ik wil graag zien een dislectische nieuwslezer Ruben N: En met 34 graden beloofd het een koude dag. Dus sjaals om en pas op de files naar Zandvoort. -buzzer- Ruben N: Nou, hier gaat het regenen, daar plak ik een wolkje. Oh, tja... Ik ben ook nog onhandig. [/quote] |
|
| Gepost door:
Wendy(Triny) Op: 27/02/2006 19:04 |
|
haha dat was grappig ja.. die subtiele vraag antwoorden van Ruben handicaptescene zonder h: Tijl: dit zijn geen softdruges dit zijn? Ruben N: ...wapens! |
|
| Gepost door:
Kimberly Schoep Op: 27/02/2006 19:08 |
|
| Haha..lol. Ik heb der ook nog (ook van de site) Ik wil graag zien 50 jaar Ivo Niehe Tijl: Vandaag gaan we op bezoek bij een heel bijzonder mens. Kijken...of ik thuis ben. -buzzer- Ruben N: En deze hele aflevering gaat over mij... Over mij alleen... Ik, mij, ik... Ivo... En ik spreek Frans en Engels en Duits... En dat mag iedereen weten... Tot zo ver deze aflevering... Bedankt voor het kijken... Op naar de volgende 80... ******************* Geen ja en geen nee Tijl: Wil jij 1000 euro verdienen? Sara: Nee. -buzzer- Ruben N: Dat hangt er een beetje vanaf wat ik er voor moet doen natuurlijk. Had je iets in gedachten? Tijl: Zal ik het je even uitleggen? Ruben N: Nou, graag. Tijl: Kijk... Ruben N: Ja. -buzzer- ...later... Ruben N: Dat hangt er een beetje vanaf wat jou referentiekader is. Arie: Referentiekader? Ruben N: Weet je wat een referentiekader is? Arie: Een referentiekader? Dat is toch... Ruben N: Blijf je me de hele tijd herhalen? Arie: Zou ik niet doen. Ruben N: Is dit jou botsbaan? Arie: Zou ik nooit doen. Ruben N: Is dit jou botsbaan? Arie: Staat daar Arie Koomens botsbaan? Ja hoor... (wijst naar Patrick) Hij hoort het niet. Patrick: O -buzzer- Arie: Wat zei ik dan Patrick? Lette je wel op? Patrick: Ja. Arie: Nee. Ik zei ja hoor. Patrick: Nu zei je nee. -buzzer- Bij dat laatste heb ik zo ongelooflijk veel gelachen...
|
|
| Gepost door:
Betty Op: 05/08/2006 21:13 |
|
Ruben N: dan doen we net alsof hier muziek op staat
|
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina: